2011. május 7., szombat

Mleko Ulica

Még azon az a lépcsős beszélgetős éjszakán történt ez is amit most leírok ide Nektek.
Tehát beszélgettünk, de ez így nem helyes, Ő beszélt leginkább, én pedig csak csodálkoztam magamon. Magamban. Egyszercsak felmutatott az égre és
megkérdezte, hogy mi a neve a Tejútnak. Hát én válaszoltam is, nagy büszkén, szerbbül, hogy " mleko ulica "... Majdnem leesett a lépcsőről
nevettében, mert természetesen nem ez a neve. Én viszont összeraktam szépen a tej és az utca szót, ebből keveredett ki a fent szép szóösszetétel "
mleko ulica". De én a nevetést megzavartam azzal, hogy Ő vajon tudná e / vagy bárki más /, nem a " populáris " angol nevén hívni, amiről csokit is
elneveztek, hanem egy másik, szinte ismeretlen nyelven. Mondta is, hogy nem. Most mindkettönknek van 2 csillag rátetoválva az alkarunkra... Egy
nagyobb és egy kisebb, egymás alatt. Ez a mi " mleko ulica-nk".

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése